We hebben ons droomplekje gevonden!!

25 maart 2015 - Ráfales, Spanje

Na een korte maar intensieve zoektocht werden we op slag verliefd op een mooi stukje van deze wereld in Ráfales. Dit dorpje ligt in de streek Matarraῆa, provincie Aragon. Ongeveer 200 kilometer zuidelijk van de Franse grens en 100 kilometer vanaf de oostkust.

Het is een prachtig natuurgebied tussen de bergen en bomen. Met 6.7 hectaren zijn we ineens grootgrondbezitters. Het kleine huisje dat erop staat is niet echt bewoonbaar en is niet op de juiste plek gebouwd. Naast een huis voor onszelf, willen we hier een klein paradijsje voor toeristen starten. Dit wordt een langere termijn project, want de procedure voor vergunningen zal alleen al behoorlijk wat tijd vergen.

Om jullie een indruk te geven van  onze nieuwe stek, staat er onder het kopje video’s een compilatie.

We hebben er zin in!!!

1. Hans:
    Hey
    van harte gefeliciteerd! !!!
    Erg leuk voor jullie.
    Nu moet je weer werken Paul ;)
    Als je hulp nodig hebt valt er vast iets te regelen. ..
    Ik neem er eentje op jullie. Proost
  2. Erik:
    Wat goed!!
    Genoeg te doen, maar daar zien jullie niet tegen op.
    Wat een goeie plek. Aan de slag EN genieten.
  3. Ursula:
    25 maart 2015
    Yeah!!!!!! Ik ben zo blij voor jullie dat jullie (uiteindelijk best snel toch?) droomplek zich heeft aangediend :-) ! Geniet vrijdag van deze mijlpaal! Knuffel X
  4. Petra:
    Wat een mega-panorama!
    "Ik zeg:niets meer aan doen!"
  5. Barbara:
    25 maart 2015
    Wow, ik kan niet wachten om het in het echt te zien. We gaan zeker proberen om tijdens onze huwelijksreis langs te komen.

Letten jullie wel op dat je geen smeulende peuken op de grond gooit? Zou toch jammer zijn ;-)
  6. Ronald en Marian:
    25 maart 2015
    Goed bezig. En nu aan t werk met je luie b...... Broertje,
  7. Bertus en Anneke:
    26 maart 2015
    Ziet er prachtig uit !!! Zeg maar wanneer we de tent kunnen brengen :-)
  8. Bertus en Anneke:
    26 maart 2015
    Ziet er prachtig uit !!! Zeg maar wanneer we de tent kunnen brengen :-)
  9. Henny Aalbers:
    1 april 2015
    Gefeliciteerd,super plek.Geniet er van
  10. Bami:
    12 april 2015
    ik kom eraaaan
    fantastico muy bueno grande gracias