Voorbereidingen voor de winter

16 november 2015 - Ráfales, Spanje

Hoewel de zon hier nog volop schijnt, zijn we druk met ons voor te bereiden voor de winter. We slapen in ons kleine knusse huisje. Wederom hebben we hulp gehad en daardoor staat er nu een mooi houthok. De waterput is klaar om weer vol te kunnen staan en onze nieuwe inrit is al een heel stuk van grind voorzien. Anders gaan we glijden als het pad nat wordt.

Paul is nu druk met het maken van een keldertje en de douche. Ons huisje is voorzien van kachel en sinds kort ligt er op de vloer zeil, waar het geheel erg van opgeknapt is. Hierbij weer een paar foto's van de vorderingen.

1. Ursula:
    20 november 2015
    Ik ben eens rustig gaan zitten om jullie laatste verhalen en foto's te bewonderen. Heerlijk om te lezen en te zien dat jullie weer van niets zo iets moois aan het maken zijn. Ziet er goed uit schatjes! Dikke knuffel Xx
  2. Wilfried en Gerda:
    20 november 2015
    Met bewondering hebben we kennis gemaakt met jullie levensfilosofie. De tomeloze inzet en energie die jullie aan de dag leggen om je plannen waar te maken laten zien dat dit goed zal gaan op jullie mooie locatie bij Rafales. We gunnen jullie van harte dat dit gaat lukken en wensen jullie en je prachtige huisdier een gelukkige tijd op jullie leuke plekje dat we graag nog een zouden willen bezoeken.
    Gerda en Wilfried.