Naam:
Foto’s:
3797
Video’s:

Over ons

Wij zijn 25 jaar een stel. De eerste 17 jaar droomden we van een echte wereldreis en deze droom hebben we werkelijkheid gemaakt. Zes jaar zwierven we in een oude bus door Afrika en Azie. Een ervaring om nooit te vergeten!

Nu zijn we neergestreken in een prachtig gebied in Spanje. Daar zijn we voor onszelf en op den duur voor toeristen, aan het bouwen aan een knusse plek weg van de drukte, midden in de natuur.

Over onze reis

Wij zijn in December 2008 uit Nederland vertrokken voor een rondje zuidelijk halfrond om uiteindelijk 1700 kilometer zuidelijker verliefd te worden op ons nieuwe thuis.

Bezochte landen

Wij hebben 46 landen (19%) bezocht:

Angola, België, Benin, Botswana, Burkina Faso, Cambodja, Congo-Brazzaville, Congo-Kinshasa, Djibouti, Ethiopië, Frankrijk, Gabon, Ghana, India, Indonesië, Kameroen, Kenia, Laos, Malawi, Maleisië, Mali, Marokko, Mauritanië, Mozambique, Myanmar, Namibië, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Nigeria, Oeganda, Rwanda, Senegal, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Tanzania, Thailand, Togo, Verenigde Staten, Vietnam, Westelijke Sahara, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika.